Ne pjesen e dyte dhame nje pasqyre te shkurter rreth Shiizmit Safevid i cili u ngrit ne Iran si pasoje e kapjes se pushtetit nga ana e Ismail dhe Abbas Safevidit qe ngriten nje regjim shiit mbi masakra ndaj qytetareve sunnit iranian qe perbenin 64% te popullates.
Deri me paraqitjen Homeinit me nje version te ri te regjimit shiit, duke zgjidhur ngercin ideologjiko-dogmatik te nje islami politik i cili do t'i adoptonte kofesionit shiit "Vilajetin e Fekihut" e njohur ndryshe ne perendim si "Pushteti i Ajetullaheve", i cili ne realitet eshte nje huazim regjimi sunnit i theksuar nga Imam Mauirdi ne librin "El-Ahkam Es-Sultanijeh".
Por para se te merremi me dogmen e re shiite qe solli Homeini ne Iran, le te hedhim nje veshtrim analitik se si erdhi Homeini ne pushtet.
Homeini ashtu sikurse edhe Shahu para tij nuk i kane kushtuar rendesi historise se paraardhesve te tyre se si levizin ujrat dhe temperaturat politike ne Iran.
Homeini me sa duket e ka injoruar rolin shkaterrues qe solli paraardhesi i tij revolucionar Shejkh Fadlullah Nuri. Por edhe pse ne rrethana te ndryshme mes Homeinit dhe Fadlullahut, per nga periudha dhe shtresat sociale iraniane, subjekti rreth te cilit u mobilizua populli iranian eshte identik subjekti ne te cilen u mobilizuan me shpejtesi dje rreth Homeinit dhe propagandes se tij, e cila gelonte rreth lirise se garantuar ne menyre konstitucionale, e respektuar nga administrata dhe e aplikuar ne menyre masive dhe popullore.
Por Homeini nuk mund ta injoronte faktin se Shejkhu revolucionar Fadlullah Nuri (ne foto) kur u ngrit kunder konstitucionalisteve iraniane ne fillim te shekullit te kaluar i akuzoi ata si anarkiste dhe ateiste (Tekfir), duke u rreshtuar dashje padashje ne taborin e Shah Kaxharit. Ashtu sikurse kishte ndodhur edhe me Ajetullah Kashanin i cili nuk i ndau klasat vetem ne religjonaliste dhe laiko-liberalist por secilin prej kampeve e percau ne nje sere taboresh kunder njeri-tjetrit, duke bere te sjelle ne pushtet ushtarakun Riza Pahlavin.
Riza Pahlavi instaloi ne vend nje diktature ushtarake, qe ishte rezultat i kaosit qe solli Shejkh Fadlullah Nuri.
Ajo qe duhet te theksojme ketu, teksa shohim tragjedine e iranit homeinian, eshte se nuk arrin dot nje analize logjike te pranoje mbrojtje te personit ne fjale, Homeinit, i cili e ndau Iranin ne dy kampe apo ne dy tabore, ne taborin e Klerikeve dhe ne taborin e Laikeve, ashtu sikurse perhapi ndasi edhe ne
mes Autoriteteve Fetare - Merxheijat (Myftilereve shiit) ku mund t'i referohemi marredhenies me Ajetullahun Sheriat-Medarin (ne foto) e te tjereve, qendrimi i te cileve ishte tradicionalist qe synonte mbajtjen larg te klerikeve nga politika dhe pozitat qeverisese, per rrjedhoje ai qendrone kunder regjimit te Homeinit.
Homeini e ndertoi regjimin e tij te bazuar mbi sherbimet sekrete, inteligjente dhe fuqine ia dha ne dore Gardes se Revolucionit Islamik, te cilet ushtronin detyren e gjuetise se shtrigave.
Imam Musa Sadr dhe Homeini
(Musa Sadr eshte Imami Shiit i Libanit i shume perfolur rreth zhdukjes se tij ne Libi).
Qe te kuptojme marredhenien mes Musa Sadr (foto) dhe Homeinit eshte e nevojshme te njohim disa parime rreth levizjes politiko-shiite per te kuptuar se si ka funksionuar, si funksionon dhe se si do te funksionoje ne te ardhme ky lloj i Islamit Politik.
1- Shi'ah nuk jane nje bllok i vetem por jane nje sere te tilla sipas niveleve te ndryshme
Shi'ah si sekt jane te perbere nga Usulistet, Ikhbaristet dhe Shejkhistet
Ne politike nje pjese e tyre jane konservatore dhe nje pjese reformatore
Ne nacionalizem jane nje pjese arab, nje pjese pers dhe nje pjese turq
Ne konceptin mbi regjimet nje pjese mbeshtesin Vilajetin e Fekihut, nje pjese me Keshillin e Fukahave dhe nje pjese jane kunder te ketyre dy teorive.
Ne ideologjine revolucionare ata jane ose Marksiste ose Demokrat Liberal.
Gjithashtu, ekzistojne edhe nje sere ndasish te tjera qe mund te gjenden gjate nje hetimi me te detajshem, por ajo qe eshte me rendesi ketu eshte shfaqja e dallmeve thelbesore brenda konfesionit.
2- Keto ndarje mund te nenklasifikohen apo te ekuilibrohen ne menyre qe psh. nje person mund te jete Usulist (fondamentalist) pers qe beson tek Keshilli i Fukahave, Demokrat qe urren komunistet sic ka qene Shirazi. Ndersa nje tjeter mund te jete Usulist pers, qe beson tek Vilajeti i Fekijhut, revolucionar kolaborator me komunistet sic ishte Homeini.
Pra keta dy persona jane Usuliste pers, por kundershtare ne pikepamjen e ideologjise e cila mund te shkaktohet si pasoje e rivalitetit te profilit ose si reaksion ndaj ambientit, ku shohim Shirazin ne Irak qe gjendet ne nje ambient ku sundon komunizmi dhe Homeinin ne Iran ku kapitalizmi sundon.
E megjithate, antagonizmi eshte prezent mes dy personaliteteve dhe metodologjive, deri ne vrasjen makabre e Shirazit dhe dhunimi qe iranianet i bene kufomes se tij.
3- Ekzistojne konflikte te hapura mes rrymave te ndryshme shiite, sic ishte rasti i vdekjes se Shirazit dhe ky konflikt eshte pare si ne kohet e vjetra ashtu edhe ne ditet e sotme, duke theksuar ketu se asgje nuk ka ardhur si perfitim i Levizjeve politike tek Sunnitet si lufte kunder Rafidisteve.
4- Fillesa te jehudizimit te shiiteve ashtu sic vete Musaviju tregon per Homeinin ne librin e tij "Eth-Theureh El-Baiseh" f.148 apo cilido qe vjen per te zhvilluar shiizmin sic ishte Homeini.
5- Natyra judaike e cila gjithmone vjen me dicka te re ne konfesione dhe mendime ideologjike apo dogmatike qe realizohet me sukses nga perfitimi i nje gjendje momentale sic eshte edhe komunizmi per te cilin nuk ka dyshime se eshte pjelle e manifaktuar judaike.
Mirepo marredhenie e shiizmit me komunizmin jo domosdoshmerisht nenkupton ateizem.
E megjithate, kjo s'do te thote se cdo shiit e kupton apo e deshiron kete marredhenie, ku gjejme shume prej shiiteve te cilet jane te rreshtuar ne lufte kunder komunizmit.
Pasi paraqitem nje pjese te parimeve do te fokusohemi ne faktet ideologjike dhe historike te Revolucionit Marksist tek Homeini dhe se si ky revolucion ka qene shkaku kryesore ne eleminimin e dy figurave elitare te Shiizmit Muhamed Sadrin dhe Musa Sadrin, te cilet ishin pionere te luftes anti-komuniste permes organizatave te tyre perkatese, qe pengonin planin Homeinit - Eksporti i Revolucionit.
vazhdon.....
Deri me paraqitjen Homeinit me nje version te ri te regjimit shiit, duke zgjidhur ngercin ideologjiko-dogmatik te nje islami politik i cili do t'i adoptonte kofesionit shiit "Vilajetin e Fekihut" e njohur ndryshe ne perendim si "Pushteti i Ajetullaheve", i cili ne realitet eshte nje huazim regjimi sunnit i theksuar nga Imam Mauirdi ne librin "El-Ahkam Es-Sultanijeh".
Por para se te merremi me dogmen e re shiite qe solli Homeini ne Iran, le te hedhim nje veshtrim analitik se si erdhi Homeini ne pushtet.
Homeini ashtu sikurse edhe Shahu para tij nuk i kane kushtuar rendesi historise se paraardhesve te tyre se si levizin ujrat dhe temperaturat politike ne Iran.
Shejkh Fadlullah Nuri i ekzekutuar |
Por Homeini nuk mund ta injoronte faktin se Shejkhu revolucionar Fadlullah Nuri (ne foto) kur u ngrit kunder konstitucionalisteve iraniane ne fillim te shekullit te kaluar i akuzoi ata si anarkiste dhe ateiste (Tekfir), duke u rreshtuar dashje padashje ne taborin e Shah Kaxharit. Ashtu sikurse kishte ndodhur edhe me Ajetullah Kashanin i cili nuk i ndau klasat vetem ne religjonaliste dhe laiko-liberalist por secilin prej kampeve e percau ne nje sere taboresh kunder njeri-tjetrit, duke bere te sjelle ne pushtet ushtarakun Riza Pahlavin.
Ajo qe duhet te theksojme ketu, teksa shohim tragjedine e iranit homeinian, eshte se nuk arrin dot nje analize logjike te pranoje mbrojtje te personit ne fjale, Homeinit, i cili e ndau Iranin ne dy kampe apo ne dy tabore, ne taborin e Klerikeve dhe ne taborin e Laikeve, ashtu sikurse perhapi ndasi edhe ne
mes Autoriteteve Fetare - Merxheijat (Myftilereve shiit) ku mund t'i referohemi marredhenies me Ajetullahun Sheriat-Medarin (ne foto) e te tjereve, qendrimi i te cileve ishte tradicionalist qe synonte mbajtjen larg te klerikeve nga politika dhe pozitat qeverisese, per rrjedhoje ai qendrone kunder regjimit te Homeinit.
Homeini e ndertoi regjimin e tij te bazuar mbi sherbimet sekrete, inteligjente dhe fuqine ia dha ne dore Gardes se Revolucionit Islamik, te cilet ushtronin detyren e gjuetise se shtrigave.
Imam Musa Sadr dhe Homeini
(Musa Sadr eshte Imami Shiit i Libanit i shume perfolur rreth zhdukjes se tij ne Libi).
Qe te kuptojme marredhenien mes Musa Sadr (foto) dhe Homeinit eshte e nevojshme te njohim disa parime rreth levizjes politiko-shiite per te kuptuar se si ka funksionuar, si funksionon dhe se si do te funksionoje ne te ardhme ky lloj i Islamit Politik.
1- Shi'ah nuk jane nje bllok i vetem por jane nje sere te tilla sipas niveleve te ndryshme
Shi'ah si sekt jane te perbere nga Usulistet, Ikhbaristet dhe Shejkhistet
Ne politike nje pjese e tyre jane konservatore dhe nje pjese reformatore
Ne nacionalizem jane nje pjese arab, nje pjese pers dhe nje pjese turq
Ne konceptin mbi regjimet nje pjese mbeshtesin Vilajetin e Fekihut, nje pjese me Keshillin e Fukahave dhe nje pjese jane kunder te ketyre dy teorive.
Ne ideologjine revolucionare ata jane ose Marksiste ose Demokrat Liberal.
Gjithashtu, ekzistojne edhe nje sere ndasish te tjera qe mund te gjenden gjate nje hetimi me te detajshem, por ajo qe eshte me rendesi ketu eshte shfaqja e dallmeve thelbesore brenda konfesionit.
2- Keto ndarje mund te nenklasifikohen apo te ekuilibrohen ne menyre qe psh. nje person mund te jete Usulist (fondamentalist) pers qe beson tek Keshilli i Fukahave, Demokrat qe urren komunistet sic ka qene Shirazi. Ndersa nje tjeter mund te jete Usulist pers, qe beson tek Vilajeti i Fekijhut, revolucionar kolaborator me komunistet sic ishte Homeini.
Pra keta dy persona jane Usuliste pers, por kundershtare ne pikepamjen e ideologjise e cila mund te shkaktohet si pasoje e rivalitetit te profilit ose si reaksion ndaj ambientit, ku shohim Shirazin ne Irak qe gjendet ne nje ambient ku sundon komunizmi dhe Homeinin ne Iran ku kapitalizmi sundon.
E megjithate, antagonizmi eshte prezent mes dy personaliteteve dhe metodologjive, deri ne vrasjen makabre e Shirazit dhe dhunimi qe iranianet i bene kufomes se tij.
3- Ekzistojne konflikte te hapura mes rrymave te ndryshme shiite, sic ishte rasti i vdekjes se Shirazit dhe ky konflikt eshte pare si ne kohet e vjetra ashtu edhe ne ditet e sotme, duke theksuar ketu se asgje nuk ka ardhur si perfitim i Levizjeve politike tek Sunnitet si lufte kunder Rafidisteve.
4- Fillesa te jehudizimit te shiiteve ashtu sic vete Musaviju tregon per Homeinin ne librin e tij "Eth-Theureh El-Baiseh" f.148 apo cilido qe vjen per te zhvilluar shiizmin sic ishte Homeini.
5- Natyra judaike e cila gjithmone vjen me dicka te re ne konfesione dhe mendime ideologjike apo dogmatike qe realizohet me sukses nga perfitimi i nje gjendje momentale sic eshte edhe komunizmi per te cilin nuk ka dyshime se eshte pjelle e manifaktuar judaike.
Mirepo marredhenie e shiizmit me komunizmin jo domosdoshmerisht nenkupton ateizem.
E megjithate, kjo s'do te thote se cdo shiit e kupton apo e deshiron kete marredhenie, ku gjejme shume prej shiiteve te cilet jane te rreshtuar ne lufte kunder komunizmit.
Pasi paraqitem nje pjese te parimeve do te fokusohemi ne faktet ideologjike dhe historike te Revolucionit Marksist tek Homeini dhe se si ky revolucion ka qene shkaku kryesore ne eleminimin e dy figurave elitare te Shiizmit Muhamed Sadrin dhe Musa Sadrin, te cilet ishin pionere te luftes anti-komuniste permes organizatave te tyre perkatese, qe pengonin planin Homeinit - Eksporti i Revolucionit.
vazhdon.....
Comments
Post a Comment