Per here te pare per Visar Duriqin kam degjuar me 2015 dhe se si disa muaj me pare Christophe Deloire, sekretari i pergjithshem i "Reporters Without Borders", i ishte drejtuar ministrit te brendshem te Kosoves, Bajram Rexhepi, duke i kerkuar atij te vendoste Duriqin (te cilin e njeh per ekspert i te ashtequajturit "Islami Politik"), nen mbrojtjen institucionale per shkak se disa te ashtequajtur xhihadist e paskerkishin kercenuar me prerje koke.
Mu duk sa serioze aq edhe qesharake, ose seriozisht qesharake.
Christophe Deloire, mesa duket nuk i njeh sharlatanet qe prostituojne mediatikisht ne atdhete tane Kosove dhe Shqiperi.
Ndryshe nga Shqiperia ku prostitucioni gazetaresk rendon mbi preferencat politike, me pak kritike serioze ose aspak, ne Kosove pervec kesaj, fshihet edhe eksperimentimi mbi religjonin, me pak kritike ose aspak si gomarllik fshataresk.
Prostitucioni dhe gomarlliku jane mjaftueshem te perpunuara ne identitetin e Duriqit dhe llojit te tij si gazetar, i cili per moral ka te pamoralshmen, persa kohe ai bie ne konflikt te hapur me kritiken si zhaner gazetarie, te cilen e perdor per te cenuar "without borders" personalitetin e nje personi te caktuar.
Rasti me flagrant eshte cenimi i personalitetit te Mulla Jakup Asipit, por nuk do ndalem tek figura e ndritur e Mullait te shqiptarise, sepse emri i tij eshte i shenuar me shkronja te arta ne hisotrine e popullit shqiptar dhe te marret mund te flasin percartazi per permbajtjen e figures se tij.
Ne fakt, e mira e te mirave do te ishte qe Duriqin ta injoroja si person. Ai eshte i vogel, po te mos ishte i rrethuar nga te vegjelit qe shiten ne masmedia si te medhenj te gazetarise.
Hajde dhe bjeri ne fije se cka dashur i shkreti te perzihet me mua, ne ka pasur per qellim subjektin e shkruar nga une. Shume tema ka ne Kosove per te investiguar, Duriqit i ka rene ndermend te merret me Zonjen Aisheh, Nenen e Besimtareve, sikurse tenton per t'u marre me mua personalisht. Por une nuk e kuptoj se c'dreq lende ekziston ne fakultetin e gazetarise qe merret me investigimin e dijetareve te facebookut.
Zoterine ne fjale e sfidoj te krahasojme te ardhurat e mia mbi ato qe shkruaj me te ardhurat e tij mbi pacavuret investigative dhe e sfidoj per t'iu drejtuar cdo lloj institucioni qe mat nivelin e sahanlepirjes dhe terrorit mbi lexuesit dhe pastaj ta veme ne peshore se kush eshte terroristi ne shqiptari.
Por une nuk kam pare edhe prostitute edhe terrorist mediatik ne nje personalitet e qe vlejne sa nje gomarllik fshataresk.
Tendenca e eksperitit Duriqi per te me paraqitur islamik pertej kuptimit qe bart termi eshte nje sulm personal i cili rrjedh dhe e paraqet me gomarllik, kur ai bazohet ne nje analize rreth marteses se zonjes Aisheh me Profetin Muhamed s.a.v.s., qe ne fakt e kam shkruar para disa viteve, mirepo ne ate kohe Duriqi ishte thjeshte nje Duriq i biri i nje Duriqi qe s'kishte ende portale dhe facebook ku te merrej me ndonje.
Analiza ime ne fjale deri me sot nuk ka marre asnje kontestim verbal apo me shkrim, perkundrazi eshte mbeshtetur nga shume studjues dhe islamologe. Por eksperti Duriqi, kerkon te gjeje terroristin dhe islamistin e te vendose nje standart te ri mbi baze precedenti se rivizionimi i fjalimit religjoz (kategorise qe i takoj) duhet te klasifikohet si terrorizem dhe islamizem e jo si pjese e intelektualitetit islam.
Kjo, sepse analizat me potencial kritik na u dashka bere vetem prej rraces se mutanteve gazetare ekstra-investigative alla Duriqi.
Kundershtimin qe une i bej transmetimeve rreth kesaj ngjarje, ekspert Duriqi, na e nxjerr si tendence per te paraqitur transmetimin si te rrejshem. Sepse Duriqit dhe duriqave keshtu u konvenon dhe nuk u pelqen e kunderta, sepse s'kane se c'te derdellisin kur i shkruajne raportet investigative neper kafiqe dhe mihone gazetarie.
Transmetimi tek Bukhariju, si linje transmetuese (Rivajet) eshte e sakte, por si te dhena (Dirajeh) e asaj c'kane transmetuar eshte gabim dhe jo e rrejshme.
Kjo per faktin sepse kur te dhenat (Dirajeh) qe japin transmetuesit jane te shumellojshme me nuanca kontradiktore, atehere permbajtja konsiderohet "e c'rregullt" (Mudtarib) dhe sipas te gjithe eksperteve te Hadithit, kur hadithi eshte "i c'rregullt" permbajtja mbetet ne nivelet e hipotezes, mbi te cilen nuk ngrihen fakte.
Shtoi ketu edhe faktin se jo cdo transmetim i Bukharijut prodhon nocione Jurisprudence (Fik'h), atehere te mos flasim per ngjarje me te dhena diverse.
Shtoi ketu gjithashtu pegjigjen e pyetjes : Si ia kane bere myslimanet gjate epokave kur Bukhariju ka qene inekzistent?? (Nga Ebu Hanifeh e deri tek Ibn Hanbel)
Mos u habisni, lloji ateist hipotezen kane dhjetra vite qe edhe shkencerisht na e shesin ne media si fakt shkencor.
Ne pamundesi per t'i uruar Duriqit mendjegjeresi, i uroj te mos qahet tek Christoph Deloire edhe per mua, sepse as me hyn ne xhep e as me del prej xhepi njerez qe abuzojne me lirine ne emer te lirise.
Mu duk sa serioze aq edhe qesharake, ose seriozisht qesharake.
Christophe Deloire, mesa duket nuk i njeh sharlatanet qe prostituojne mediatikisht ne atdhete tane Kosove dhe Shqiperi.
Ndryshe nga Shqiperia ku prostitucioni gazetaresk rendon mbi preferencat politike, me pak kritike serioze ose aspak, ne Kosove pervec kesaj, fshihet edhe eksperimentimi mbi religjonin, me pak kritike ose aspak si gomarllik fshataresk.
Prostitucioni dhe gomarlliku jane mjaftueshem te perpunuara ne identitetin e Duriqit dhe llojit te tij si gazetar, i cili per moral ka te pamoralshmen, persa kohe ai bie ne konflikt te hapur me kritiken si zhaner gazetarie, te cilen e perdor per te cenuar "without borders" personalitetin e nje personi te caktuar.
Rasti me flagrant eshte cenimi i personalitetit te Mulla Jakup Asipit, por nuk do ndalem tek figura e ndritur e Mullait te shqiptarise, sepse emri i tij eshte i shenuar me shkronja te arta ne hisotrine e popullit shqiptar dhe te marret mund te flasin percartazi per permbajtjen e figures se tij.
Ne fakt, e mira e te mirave do te ishte qe Duriqin ta injoroja si person. Ai eshte i vogel, po te mos ishte i rrethuar nga te vegjelit qe shiten ne masmedia si te medhenj te gazetarise.
Hajde dhe bjeri ne fije se cka dashur i shkreti te perzihet me mua, ne ka pasur per qellim subjektin e shkruar nga une. Shume tema ka ne Kosove per te investiguar, Duriqit i ka rene ndermend te merret me Zonjen Aisheh, Nenen e Besimtareve, sikurse tenton per t'u marre me mua personalisht. Por une nuk e kuptoj se c'dreq lende ekziston ne fakultetin e gazetarise qe merret me investigimin e dijetareve te facebookut.
Zoterine ne fjale e sfidoj te krahasojme te ardhurat e mia mbi ato qe shkruaj me te ardhurat e tij mbi pacavuret investigative dhe e sfidoj per t'iu drejtuar cdo lloj institucioni qe mat nivelin e sahanlepirjes dhe terrorit mbi lexuesit dhe pastaj ta veme ne peshore se kush eshte terroristi ne shqiptari.
Por une nuk kam pare edhe prostitute edhe terrorist mediatik ne nje personalitet e qe vlejne sa nje gomarllik fshataresk.
Tendenca e eksperitit Duriqi per te me paraqitur islamik pertej kuptimit qe bart termi eshte nje sulm personal i cili rrjedh dhe e paraqet me gomarllik, kur ai bazohet ne nje analize rreth marteses se zonjes Aisheh me Profetin Muhamed s.a.v.s., qe ne fakt e kam shkruar para disa viteve, mirepo ne ate kohe Duriqi ishte thjeshte nje Duriq i biri i nje Duriqi qe s'kishte ende portale dhe facebook ku te merrej me ndonje.
Analiza ime ne fjale deri me sot nuk ka marre asnje kontestim verbal apo me shkrim, perkundrazi eshte mbeshtetur nga shume studjues dhe islamologe. Por eksperti Duriqi, kerkon te gjeje terroristin dhe islamistin e te vendose nje standart te ri mbi baze precedenti se rivizionimi i fjalimit religjoz (kategorise qe i takoj) duhet te klasifikohet si terrorizem dhe islamizem e jo si pjese e intelektualitetit islam.
Kjo, sepse analizat me potencial kritik na u dashka bere vetem prej rraces se mutanteve gazetare ekstra-investigative alla Duriqi.
Kundershtimin qe une i bej transmetimeve rreth kesaj ngjarje, ekspert Duriqi, na e nxjerr si tendence per te paraqitur transmetimin si te rrejshem. Sepse Duriqit dhe duriqave keshtu u konvenon dhe nuk u pelqen e kunderta, sepse s'kane se c'te derdellisin kur i shkruajne raportet investigative neper kafiqe dhe mihone gazetarie.
Transmetimi tek Bukhariju, si linje transmetuese (Rivajet) eshte e sakte, por si te dhena (Dirajeh) e asaj c'kane transmetuar eshte gabim dhe jo e rrejshme.
Kjo per faktin sepse kur te dhenat (Dirajeh) qe japin transmetuesit jane te shumellojshme me nuanca kontradiktore, atehere permbajtja konsiderohet "e c'rregullt" (Mudtarib) dhe sipas te gjithe eksperteve te Hadithit, kur hadithi eshte "i c'rregullt" permbajtja mbetet ne nivelet e hipotezes, mbi te cilen nuk ngrihen fakte.
Shtoi ketu edhe faktin se jo cdo transmetim i Bukharijut prodhon nocione Jurisprudence (Fik'h), atehere te mos flasim per ngjarje me te dhena diverse.
Shtoi ketu gjithashtu pegjigjen e pyetjes : Si ia kane bere myslimanet gjate epokave kur Bukhariju ka qene inekzistent?? (Nga Ebu Hanifeh e deri tek Ibn Hanbel)
Mos u habisni, lloji ateist hipotezen kane dhjetra vite qe edhe shkencerisht na e shesin ne media si fakt shkencor.
Ne pamundesi per t'i uruar Duriqit mendjegjeresi, i uroj te mos qahet tek Christoph Deloire edhe per mua, sepse as me hyn ne xhep e as me del prej xhepi njerez qe abuzojne me lirine ne emer te lirise.
Comments
Post a Comment