Islami Politik ne boten islame eshte kthyer si pjese integrale e hartes politike pasi deshmoi prezencen e tij te fuqishme ndaj cdo hapsire kulturore, intelektuale, letrare etj....Ka nje problem kulturor qe bashkeshoqeron masat popullore ne kete shperndarje masive dhe qe eshte: ceshtja e pranimit te kritikes qe vjen nga tjetri; autorkritika, qe vjen nga revizionimi i vazhdueshem i qasjes me te cilen nderveprojne dhe bashkepunojne levizjet dhe grupimet politike; autorevizionimi dhe autokritika e tyre ne menyre te atille qe e'ua mundesoje identifikimin e defekteve dhe mbeshtetjen e forte te qytetarit.a
Eksperimetimet politike te bazuara ne referenca islame jane thjeshte eksperimente njerezore dhe nuk mund te marrin vleren e shenjterimit prej shenjterise se Islamit si fe. Perkundrazi, vetem disa kendveshtrime udhehiqen me ane te referencave Islame dhe e adoptojne ate si qasje mbi te cilen krijojne nje mobilizim human; ate e dobeson ajo qe dobeson natyren humane te ngritur ne baze te te gabuarit dhe te qelluarit.
Eksperimetimet politike te bazuara ne referenca islame jane thjeshte eksperimente njerezore dhe nuk mund te marrin vleren e shenjterimit prej shenjterise se Islamit si fe. Perkundrazi, vetem disa kendveshtrime udhehiqen me ane te referencave Islame dhe e adoptojne ate si qasje mbi te cilen krijojne nje mobilizim human; ate e dobeson ajo qe dobeson natyren humane te ngritur ne baze te te gabuarit dhe te qelluarit.
Prandaj, Islami Politik eshte pervoje humane qe pranon kritiken, revizionimin dhe korrektimin sipas pervojes kumulative te aktivisteve ne sferen politike. Kjo eshte nje pervoje e shkurter, per faktin se prezenca e Islamit u izolua dhe u ndalua nga jeta politike pergjate dy shekujsh.
Mospranimi i kritikes dhe i autorevizionimit eshte nje qendrim i guximshem dobesie, qe ndermarrin aktivistet ne sferen politiko-islamiste dhe shkaku i ketij problemi konsiston ne dy ceshtje:
1- I mashtron disa; vecanerisht ne fillim te shekullit te 20, se ruajtja e Islamit kerkon veprim politik islamik, sepse ajo eshte ftese per mbizotrimin e Pushtetit te Allahut mbi njerezimin dhe diskursi opozitar e ketij Pushteti sipas ketij perceptimi eshte Kufer e per rrjedhoje kritika ndaj kesaj linje apo kursi politik transmetohet si kritike ndaj ketij Pushteti. Prandaj; ne kete pike disa grupime thone se jane "Xhemati Mysliman", qe me fjale te tjera do te thote se mosangazhimi ne keto griupe konsiderohet perjashtim nga Xhemati (forme e ekskomunikimit)2- Kultura e kujdestarise papale qe ka ndikuar ne kulturen e Lindjes (e per rrjedhoje tek myslimanet boterisht), si i domosdoshem aq sa uji dhe ajri. Autoriteti i administruesit fillon qe nga familja dhe perfundon tek Sulltani, "Hija e Zotit ne Toke". Per rrjedhoje babai eshte autoriteti ne familje, mesuesi ne shkolle, drejtori ne pune, deputeti ne zone,...e keshtu me rradhe aq sa myslimani e ka te pamundur ta perceptoje veteveten te jetoje pa pasur kujdestarine e dikujt ndaj tij.
Grupimet islamiste jane pjese e ketij realiteti qe marrin persiper te gjitha avantazhet dhe disavantazhet, prandaj ata jane pjese e kultures publike me te cilen eshte perfshire keqazi shoqeria.
vazhdon.....
Autoro: Mohammad Sadiq Amin (gazetar i pavarur)
Perktheu: Alban Çuli
Comments
Post a Comment